mandag 16. mai 2011

Fargerik pynt


Innlegget mitt frå sist torsdag forsvann og dukka aldri opp igjen, så eg lagar det på nytt.

Her har eg gått amok med hulltanga frå Panduro:)
På ♥ over har eg brukt den einaste retrotapeten eg eig og har.
Vart no ikkje så aller verst, sjølv om eg ikkje er heilt fortruleg med fargane på tapeten:)


Og her er figurane vist frå begge sider.
Altså, to sider av samme sak:)


Denne pynten skal henge i ei glasdør, og erstattar nokre snøkrystallar (som har hengt der sidan jul).

No skal eg nyte fridagen; bake brød, skifte litt gardiner, lese interiørblad og sy ei vimpelrekke til kjøkkenet:))

Nyt dagen du også!



7 kommentarer:

ReVinyl sa...

Åhh..disse var kjempelekre! Så fine kontraster du har valgt med fargene på tapeten og garnet. Et lite visuelt unikum er du ;) Klæm

Unknown sa...

Så utruleg flotte dei var! :) Eg blir glad i heile meg av å sjå på dei :)
Riktig god 17. mai i morgon :)
Mvh, Kristin

Anonym sa...

Jeg blir så inspirert! Utrolig flotte! :)

KlemMarit

God som Grønn sa...

Veldig morsomme de der, og den tapeten din er altså überkul, jeg kommer til å fortelle deg det til du tror det selv ; )

Signe sa...

Så fine og fargerike! Liker spesielt den blå og orange i det siste bildet :)

Og om du går på etsy.com og søker på 'milk glass' så får du se hvor helt vanvittig mye fint det finnes i opalin, tror nok aldri jeg blir ferdig samlet :)

Ha en finfin 17.mai!

Kirkesjov sa...

Kære Sonja - hvor er de smukke!! Er der et lag pap imellem for at holde faconen? jeg har haft kig på den teknik mange gange, men har endnu ikke prøvet.... det må jeg se at få tid til. Det er virkelig en god ide!

Kh. Mette (som sidder og krydser fingre for at blive udtrukket i din give away :-) )

Petra / Popetotrora sa...

Dom är verkligen så himla fina dom där! Jag måste springa till Panduro snart och köpa mig en egen håltång, så jag kan testa.

Hoppas du får en härlig tisdagskväll! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...